18 Haziran 2016 Cumartesi

Kağıtlarda hisseder

Temeline bakarsak hepimiz bir hücreden geliştik....Var olduğumuz halimiz üstüne çok şey biriktirdik. Çok engeller çıktı belki veya bir çok ummadığımız şeyler gelişti,anlam veremedik önce, belki vazgeçtik, belki devam ettik, bilmiyorum çok belirsiz bir son bu.Boşlukları siz doldurun.Şu an önümdeki kağıda bakarak bunları düşünüyorum. Aslında başlangıçta göz için çizdiğim küçük yuvarlak, belirli belirsiz kafa hatlarını göstermek için çizdiğim çizgiler.. Hepsi başta anlamsız gibi görülür. Ta ki içindeki güzellikleri görmeye başlayana kadar. Güzellikler? hepsi birer hayal gücünden ibaret, birazda sevgi, heves...
Şu an yine aynı kağıda bakıyorum, o çizdiğim yuvarlaklarda bana dolu dolu, duygulu duygulu bakan bir şey var. Gurur duyuyorum kendimle çünkü bir kağıda can verdim az önce. Onun bana benim baktığım gibi duygulu bakmasını sağladım.Biri size , kağıtlarda hissedebilir deseydi ne derdiniz? Bunun cevabı en başında çizdiğim o yuvarlakların duygulu bakışlara dönüşmesinde saklı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder