4 Ağustos 2016 Perşembe

California dreamin

Yaptığı işe gönülden bağlanmanın , emek vermenin en yakın örneğiyle tanıştım iki gün önce. Bana heyecanlarını, stüdyoda prova esnasında karşısındaki arkadaşıyla aynı duyguya girip birbirlerine baktıklarındaki aldığı hazı, California'ya gitme hayalini yakında gerçekleştireceğini, kendi parasıyla araba alma düşüncesini, hatta ilk şarkı sözlerinden bir cümleyi koluna yazdırdığını anlattı. Etkilendim. Kolundaki dövmelerin , aklındaki fikirlerin, yaşamındaki cesaretin etkisinde kaldım. En güzelide duyduğunu duyabiliyordum. Gördüğünü görebiliyordum. Hayatımdaki neredeyse herşeyin zıt olduğu bu adamla tek ortak noktamız buydu. Sanat. Görmek, duymak, yaşamak, hissetmek. Bir yere bakarken tadını çıkarmak. Çoğu sıkıcı gelen şeyi, cezbedici halleriyle kabullenmek belkide. Farklı gözlerle aynı gözlükten baktık biz. Gördüğüm şey, yaptığı işe aşık bir adamdı. Saygısı sonsuz,sevgisi sınır tanımayan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder