30 Eylül 2016 Cuma

Tanışıyor muyuz?

Bugün beni mutlu eden küçük şeyleri düşündüm , temiz yatak çarşafları gibi kokusuna bayıldığım, sabah uyuduğum ekstra 5 dk, eve geldiğimde çıkarıp bir köşeye fırlattığım çoraplarım hatta şekerli olan her şey gibi. Eskiden bu kadar kendime zaman ayırmazdım, kendimi bu kadar dinlemezdim. Sevdiğim şeyleri, sevmediğim şeyleri veya beni neyin mutlu ettiğini sıralayamazdım bir anda. Artık yapabiliyorum. Yazlıktayken yeni girdiğim bir topluluğa sorular sorduğumda garip tepkilerle karşılaştım. Hayattaki en büyük korkun ne? Olmazsa olmaz dediğin bir şey var mı ? ... zamanla fark ettim ki ben bir koleksiyoncuymuşum. Çevremdekilerin düşüncelerini,korkularını,sevgilerini biriktiriyormuşum. Halbuki soru sorduğum bu insanlar bile cevapları verirken çok zorlandılar. Kendilerine hiç sormadıkları soruları.Kendi cevaplarına şaşıranlar, başkalarının cevaplarına gülenler oldu ve cevaplardan çok tepkilere şaşırdığımı itiraf etmeliyim. Atmosfer o kadar değişti ki, herkes birbiriyle konuşken buldu kendini ve izledim.Belki senelerdir birlikte olduğu arkadaşlarını yeni tanımaya başlamışlardı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder